برسامبرسام، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

برسام آتیش کوچولوی دوست داشتنی

سید کوچک

1391/8/15 14:03
نویسنده : سوسی
514 بازدید
اشتراک گذاری

سید کوچولوی ناز مامان

پارسال همین موقع ها بود (١٠ آبان) که تازه جنسیتتو فهمیده بودیم و با اون عکسی که دکتر شاکری از صورت نازت بهم داده بود و منم روی یخچال چسبونده بودم تا هر روز ببینیمت... زندگی می کردیم (عکسو توی این صفحه  http://minini.niniweblog.com/post9.php   ببین)

niniweblog.com

و امسال تو با یه لباس سبز کوچولو تند و تند واسه خودت چهار دست وپا توی خونه می چرخی ... باورم نمیشه که انقدر داره روزها زود میگذره ...

برسام سید کوچک

وقتی اینطوری نگام میکنی دوووس دارم لهت کنم** به قول خاله راضیه دوست دارم بشینم رووت خخخخخ** 

برسام چهار دست و پا می رود

 niniweblog.com

برسام بی دندوون

 niniweblog.com

برسام

خدارو شکر می کنم و امیدوارم زیر سایه امیرالمومنین سالهای سال زندگی خوب و آرومی بتونیم برات بسازیمniniweblog.com

اینم هنرنمایی مامان، از خوشحالی داشتن تو؛ که عیدی بدی به نی نی گولو های مهد کودک

گیفت عید غدیر

گیفت عید غدیر 2

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان بهراد
15 آبان 91 11:58
ما اومدیم با یه ایده جدید می خوایم یه وبلاگ تاسیس کنیم البته با کمک شما دوستای عزیزم با موضوع ♥♥دکوراسیون منزل ♥♥قضیه از این قراره که شما عکسای منزل خودتون رو برام میفرستید (حالا میتونه اتاق باشه اشپزخونه باشه یا حمام و حال و پذیرائی..) و من بهترین ایده ها رو با ادرس وبلاگ خودتون اونجا ثبت می کنم و بین مقالات عکس های دکوراسیون رو براتون میزارم... عکس ها رو اپلود کنید ادرسش رو به ادرس:http://decoretak.blogfa.com در نظرات برام بذارید . اینم آدرس وبلاگ پسرمه : http://behraaaad.blogfa.com/ منتظرتون هستم.........................
مارتیا پسر دوست داشتنی ام
16 آبان 91 9:18
با تاخیر عید برسام مبارک امیدوارم هر روزش عید و شادی باشه .


مرسی مامان مارتیا :-*
خاله سارای برسام
17 آبان 91 8:21
عید سیدمون مبارک......
چقدر این عکسه که رو چمنه باحاله....دوسش دارم....


تو راه عید دیدنی بودیم... می دونی کجاست؟ نزدیک خونه قبلیت )