برسامبرسام، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

برسام آتیش کوچولوی دوست داشتنی

فرصت باقیست

1393/10/3 12:50
نویسنده : سوسی
2,418 بازدید
اشتراک گذاری

متنظردلم نمی خواد یه روزی که دوباره این مطلبو می خونم افسوس بخورم 

اگر فرصت داشتم که کودکم را دو باره بزرگ کنم،

به جای آن که انگشت اشاره‌ام را به سوی او بگیرم، در کنارش می‌نشستم، انگشت‌هایم را در رنگ فرو میبردم و با او نقاشی می‌کردم.

اگر فرصت داشتم که کودکم را دوباره بزرگ کنم، بیشتر از آنکه به ساعتم نگاه کنم، به او نگاه می‌کردم.

اگر فرصت داشتم که کودکم را دوباره بزرگ کنم، به جای اصول راه رفتن، اصول پرواز کردن و دویدن را با او تمرین می‌کردم.

اگر فرصت داشتم که کودکم را دو باره بزرگ کنم، از جدّی بودن دست بر می‌داشتم و بازی را جدّی می‌گرفتم.

اگر فرصت داشتم که کودکم را دوباره بزرگ کنم، با او در مزارع می‌دویدم و با هم به ستارگان خیره می‌شدیم.

اگر فرصت داشتم که کودکم را دو باره بزرگ کنم، کمتر سخت می‌گرفتم و بیشتر تأییدش می‌کردم.

اگر فرصت داشتم که کودکم را دو باره بزرگ کنم، اوّل احترام به خودش را به او می‌آموختم بعد احترام به دیگران را.

اگر فرصت داشتم که کودکم را دو باره بزرگ کنم، بیشتر از آن که عشق به قدرت را یادش بدهم، قدرت عشق را یادش می‌دادم.

 

If I Had My Child to Raise Over Again

by Diane Loomans

برسام و پرنا

راستی شما جز کدوم دسته از پدر و مادرها هستید ؟؟؟

http://holakoueeandkids.blogfa.com/post/16

 

پسندها (2)

نظرات (0)