برسامبرسام، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

برسام آتیش کوچولوی دوست داشتنی

نظرات (10)

فاطمه
13 تیر 91 8:20
واااااای یعنیا عاشق عکساشم مثل همیشه با ذوق خییییییییلی نازه عزیزم
زینب
13 تیر 91 14:37
سلام سوسن جان خیلی وقت سری به وبلاگت نزده بودم. ماشاا... پسرت بزرگ شده . چقدر هم بامزه ست . دیگه وقت زنشه........ زنده باشه
زینب
13 تیر 91 14:39
وای سوسن اونجا که بوکسور شده چقدر بامزست . چه ژستی هم گرفته. ترسیدم
مریم
14 تیر 91 8:58
عزیزممممممممممممم خیلی بامزست.خوردنیه.از طرف من حسابی بچلونش.بوسسسسسسسسسسسسسسس
سوسی
18 تیر 91 3:45
مرسی دوستای گلم @-}-- خودمم عاشق اون عکس خرگوشیش شدم با اون نگاهی که میکنه مریم زینب جون. مرسی که بهمون سر میزنی الکی که نیست اسمش برسامه باید نشون بده قدرتشو:-S)
سوسی
18 تیر 91 3:50
قربونت برم فاطمه جونم :-*توروخدا انقدر تشویق نکن دستات درد گرفت ههههه:-P
مریم
18 تیر 91 13:07
خوشگل خاله وای وای اومدم هویج شو بخورم یا خودت و کدوم شیرین ترین ؛ معلومه دیگه مربای هویچ برسام خان خوش مزه خیلی خوشگل بود به به چه مامان با ذوقی مامان بوس کن به جای من خاله مریم کی میخواد تورو بغل کنه آخه، دلم آب شد دیگه
سیمین
9 مرداد 91 7:34
فقط اون خرگوشه که پوستش و درآورده! خخخخخخخخ
راحله(مامان هوراد)
3 شهریور 91 10:00
سوسی جونم سلام وای چقدر وبلاگت قشنگه....قربون اون آقا برسام گلت بشم من چقدر عکسهای با مزه ای ازش گرفتی.هزار ماشالله چقدر ناز شده جیگر
راستی اون عکسهای 8 پا رو چجوری گرفتی؟ بهه منم یاد بده!(:


mecii rahele joonam
kari nadare ba parche o lebasaye soorati ya arghavani ya hatta ghermez ham mishe in karo kard
باران قلنبه
29 شهریور 91 16:54
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین.
دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره.
آدرس سایت آتلیه سها:
Soha.torgheh.ir/festival
لینک مستقیم جشنواره تو وبم هست
یه دقیقه بیشتر طول نمی کشه من نیاز دارم به رای شما
عجله کنین زیاد وقت نمونده منتظرمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
البته اگر قبلا به کودک دیگری رای داده اید میتوانید دوباره به دخمل من رای بدهید



عزیزم رفتم و فقط به دختر تو رای دادم البته قبل از اول مهر