برسامبرسام، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

برسام آتیش کوچولوی دوست داشتنی

سه ماهگی (البته با تاخیر :)

1391/4/12 18:33
نویسنده : سوسی
495 بازدید
اشتراک گذاری

اون لحظه که بعد از ساعت ها انتظـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــار دردناک، دکتر روی شکمم گذاشتت و من آروم ماساژت میدادم

و چند ساعت بعد که کنارم بودی و داشتم نگاهت میکردم

همون لحظه فهمیدم که چقدر دووووست دارم ...

و حالا بعد از سه ماه وقتی موقع شیر خوردن تو چشمهام نگاه میکنی و یه آغــــووو و خنده میکنی و  به خوردن ادامه میدی میفهمم که چه خوووب خودتو تو دلم جا کردی و منو دوباره عاشق کردی 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم
13 تیر 91 10:46
خوشگل خاله وای وای اومدم هویج شو بخورم یا خودت و کدوم شیرین ترین ؛ معلومه دیگه مربای هویچ برسام خان خوش مزه خیلی خوشگل بود به به چه مامان با ذوقی مامان بوس کن به جای من خاله مریم کی میخواد تورو بغل کنه آخه، دلم آب شد دیگه