برسامبرسام، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

برسام آتیش کوچولوی دوست داشتنی

ماه چهارم : بی دندوووون خندووون

1391/5/6 15:50
نویسنده : سوسی
400 بازدید
اشتراک گذاری

تو این ماه برسام کوچولوی من روز به روز رفتار و نگاهاش تغییر میکرد و من می‌تونستم بزرگ شدنش رو به چشم ببینم

 غیر از دستاش که ماه پیش کشفشون کرد ، پاهاش رو هم پیدا کرده و باهاشون بازی می‌کنه، هر چیزی دم دستش میرسه می‌خواد مزه کنه

barsam 13

Barsam 15

خصوصأٔ یاد گرفته پشت دستشو یا هر دو دستشو با هم بخوره و خودشو آروم کنه

barsam 11 barsam 12

 غیر از منو فوأد با بقیه اعضای خانواده هم حسابی‌ اخت شده

 عاشق اینه که باهاش حرف بزنی‌ تا اونم شروع کنه :)))

 یه نیمچه قل هم می‌زنه و وقتی‌ دمرش می‌کنم تلاش زیادی واسه رسیدن به عروسکاش می‌کنه

 وقتایی که خیلی‌ سر حاله ذوق صدا دار می‌کنه و اون لثه‌های بی‌ دندونشو نشونت میده

 Barsam bi dandoon


یه فیلم از خندیدنش گرفتم اگه شد حتما میذارم ببینید که چقدر سر کلمه بی‌دندون خندید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

معصومه
6 مرداد 91 18:23
الهیــــــــــــــــــــــی نگاش کن چه طوری انگشتاشو کرده تو دهنش فیلم خندیدنشو بذار سوسی منتظررررررررررررررررم
مریم
7 مرداد 91 12:47
آخی عزیزم چقدر بامزه شده . نگاه کن تورو خدا چجوری انگشتاشو میخوره عزیزم بوسسسسسسسسسس
مریم...
8 مرداد 91 13:38
سوسن تو روخدا از طرف من بچلونششششششششششش.بوسسسسسسسسسسسس
سیمین
9 مرداد 91 7:29
عاشق اینه که باهاش حرف بزنی‌ تا اونم شروع کنه.... که دیگه اگه شروع کنه تموم شدنش با خداس!! بی دندون خندون خالـــه،من عــــاشقـــتــممم
سوسی
13 مرداد 91 18:53
کشتین منو شما دوتا مریماااا من که نفهمیدم کی به کیه
فاطمه
21 مرداد 91 11:53
فدات بشم خـــــــــــــــــــالـــــــــــــه

وای که چقد مهرش به دلم نشسته سوسن .
از وقتی که ....... دیدمش بیشتر شد. چه عکساشم نازه بیشرف


راحله(مامان هوراد)
9 شهریور 91 8:23
عزیزممممممممممم ای جووووووووووونم چهارمین عکسش محشره