برسامبرسام، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

برسام آتیش کوچولوی دوست داشتنی

یه روز سخت :(

1391/8/7 13:29
نویسنده : سوسی
420 بازدید
اشتراک گذاری

٢ آبان: نی نی ملیحه از پیشش رفت ... اون که اومده بود تا بعد از روزای سخت با خودش آرامش بیاره... بعد از ٦ ماه که مامانش بهش حسابی وابسته شده بود و البته ما هم واسه اومدنش روزهارو می شمردیم تو یه روز پائیزی، تنهاش گذاشت و رفت ١ niniweblog.com

نمی دونم!! هرچی هم بگم، نمی تونم یه لحظه خودمو جاش بذارم و میدونم، می دونم خیلی خیلی سخت تر از چیزیه که ما فکرشو می کنیم ... 

niniweblog.com

آهـــــــای دختر کوچولویی که اون بالا بالاهایی؛ یادت باشه این پائین خیلیها منتظر اومدنت بودن و دوست داشتن چهره نازت رو ببینن niniweblog.com 


 پ.ن.1 مسمومیت بارداری

فشار خون، اضافه وزن و پف کردن دوران بارداری رو جدی بگیرید

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان اميرسام خان
7 آبان 91 13:48
سلام خيلي نامردي؟
چرا انقدر زود .........
من تا 13 ماهگيه پسرم مرخصي بدون حقوق گرفتم حداقل بزار تا 1 سالگي شير خو دتو سير بخوره........
ازم دلگير نشو ....اگه بدوني چقدر سختي و حرف شنيدم تا پيش مدير عامل كارخانه هم رفتم........
حداقل وقتي گذاشتمش مهد......غذا مي خورد....يه كم حرف مي زد.....راه ميرفتو...
با اين حال اولين زمستون تو مهد با وجود اينكه مهد خوبي بود سخت و همش با مرخصي گذشت.........خدا كمكت كنه.......سوالي بود خوشحال مي شم كمك كنم.
بوس


نه عزیزم چرا دلگیر بشم حرف حقه
ولی خوبیش اینه که مهد به من خیلی نزدیکه و تو روز یکی دوبار میرم پیشش و فوول شیر میخوره
معصومه
7 آبان 91 21:26
خاله سارای برسام
17 آبان 91 8:18
سوسی من فکر می کنم اگه تو بخوای می تونی نویسنده کتابهای درام بشی،با این موسیقی و متن دوباره اشک منو در آوردی....


دستمال بدم؟ p;
آخییی خیلی گناهکی بود...