برسامبرسام، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

برسام آتیش کوچولوی دوست داشتنی

شروع هفت ماهگی

1391/7/4 10:15
نویسنده : سوسی
821 بازدید
اشتراک گذاری

7 ماهگی برسام با برگشت من به کار و تنها موندن جوجه من شروع شد

27 شهریور: با هم رفتیم سرکار تا با همه همکارا آشنا بشه وقتی از کار برگشتم دوس داشتم بخورمش

برسام ماچ مالو

ماچ مالو 2

28 شهریور:  از امروز آزمایشی بردمش مهدکودک  

دیگه تقریبا بدون کمک میتونه بشینه،

برسام می نشیند

 1 مهر: برسام من حالا یه کارمند کوچولوئه که باید هر روز صبح زود بیدار شه تا باهم بریم سرکار 

وقتی وارد مهد شدیم آهنگهای اول مهر با صدای بلند پخش میشد خیلی دلم براش سوخت عزیز دلم زود مدرسه ای شد  niniweblog.com

 

 این چند روز همش تب و آبریزش بینی داره جوری که نمی تونه زیاد چیزی بخوره و شیطونی کنه ...هیچی نشده همه ویروسای مهد رو گرفت 

حالا من یه کوچولوی سرما خورده دارم که باید خوب خوب ازش مراقبت کنمniniweblog.com ...

 

  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مارتیا پسر دوست داشتنی ام
4 مهر 91 11:23
عزیزم خدا پسر نازت را حفظ کنه رد مورد لینک راستش من بید خیلی ها را اد کنم انشالله یکبار تو یک پست می نویسم و می خواهم هر کس که باید لینک کنم ادرس بگذاره فعلا همه لینک ها و گودرم به هم ریخته
مریم......
4 مهر 91 14:26
عزیز دلم انشاءالله زود زود این پسر خوش اخلاقمون خوب میشه.قربونش برم من.
دايي علي
4 مهر 91 17:02
سلام شما هم لينك شديد با نامه برسام كوچولو!!
خاله سارای برسام
6 مهر 91 10:58
زود خوب شی الهی خاله جونم.... ولی مثل بچه مدرسه ایا زود میخوابه که صبح حواسش به رانندگی مامان سوسی باشه
ارغوان
8 مهر 91 19:49
7ماهگی مبارک برسام کوچولو از اشنایی باهاتون خوشحال شدیم
خاله راضیه
13 مهر 91 2:06
ســامی جون ِ خاله راضیه... خاله این روزا سرش حسسابی شلوغه و نمیتونه با تو و پرپرک بازی کنه ولی جفتتون آشک پوشکای منین
دايي علي
16 مهر 91 17:04
سلام من اومدم سر بزنين به ما حتما بيايناااااااااااااااااااا كامنتم ياىتون نره!!!!! دايي علي