برسامبرسام، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

برسام آتیش کوچولوی دوست داشتنی

مهر مادری

1391/1/29 11:49
نویسنده : سوسی
3,448 بازدید
اشتراک گذاری

 ١٥ فروردین

پر از حسم، پر از احساس، پر از مهر مادری

می تونم ساعتها بشینم و به چهره ی نازش نگاه کنم

می تونم ساعتها تو بغلم بگیرمش و شیرش بدم و به حرکاتش توجه کنم و لذت ببرم

عاشق وقتایی ام که حریصانه دنبال شیر می گرده، عاشق وقتایی ام که شیر می خوره و با دستش انگشت سبابه ام رو میگیره؛ عاشق لبهای تپلی قرمزشم که بعد از شیر خوردن حسابی پف می کنه و سفید میشه؛ عاشق اون بدن نرمش که تو بغل من مثل یه جوجه نفس نفس می زنه؛ عاشق لبخندها و خنده های یه وریشم که هر چند می گن ارادی نیست ولی حسابی منو شاد می کنه و چهره زیباش رو با نمک- و منو به یه دنیای دیگه می بره؛ به روزهایی میبره که صدای قهقهه اش خونه رو پر از شادی می کنه

برسام

 

خدایا ممنونم ازت

ممنونم برای همه ی این لحظه ها، برای این مهر و علاقه ای که به این موجود زیبا تو دلم گذاشتی



دیشب من و بابا رو حسابی ترسوندی؛

 با شیری که افتاد تو گلوت و دستپاچه شدن من :( بابا فؤاد هم ترسید و دیدم که توی چشمهاش اشک جمع شده و فهمیدم که اونم پر از احساس های پدرانه شده ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم
15 فروردین 91 15:01
عاشق این احساس قشنگ و پاک و بی آلایشتم . احساسی که هیچکسی توی اون با تو شریک نیست یه احساس منحصر به فرد . این حس قشنگ و دوست داشته باش و قدرشو بدان . البته می دونم که می دونی . و دعا کن دعا کن برای اونهایی که لیاقت پدر و مادر شدن و دارند و هنوز نی نی کوچولویی ندارند . خدا به شایستگی قسمتشون کنه .
بوس یکی برای شما هزار تا برای برسام جان
دختر دوباره وبلاگ خونم کردی بلا


مرسی مریم جوونم که وبلاگ منو میخوونی
مرســـــــــــــــــــــــــــــــــی
ایشالا خدا به همه اونایی که نی نی میخوان زووووووووووووود زوووووووود نی نی سالم بده
فاطمه
16 فروردین 91 9:03
دلم پر از شادی شد سوسن که اینو خوندم.اینقد حال کردم. ولی منم اونجاش که تو ترسیدی یه کم ترسیدم
قشنگ نوشتی این متنتو دوس داشتم. دل آدم میره. تصمیم گرفتم خاله ت کنم به زودی


مرسی عزیزم که میخونیم :-X
... اول عمووو رو نشونمون بده بعــــــــــد ....


Razieh
18 فروردین 91 16:18
echghe maneeeee badana ke bozorg beshe ba ham kolli samimi mishim mano barsam o parna 3 tayi mirim biiiiiiiiiiiiro0o0o0on