برسامبرسام، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

برسام آتیش کوچولوی دوست داشتنی

دلم تنگه....

1390/12/27 11:21
نویسنده : سوسی
727 بازدید
اشتراک گذاری

اصلا باورم نمی شه که دیگه داره روزای تنها با تو بودن تموم می شه

به این فکر میکنم که این 9 ماه چقدر زووود چقدر خووب گذشت

این روزا نمی دونم باید چه حسی داشته باشم از یه طرف خوشحالم که بالاخره از تو شکمم میای تو بغلم

و از طرف دیگه می دونم دلم برای این روزها تنگ خواهد شد

الآن فقط مال خود خودمی، درون خودمی، هیچکس مثل من نمی تونه تو رو احساس کنه و از وجودت لذت ببره

از الآن دلم برات تنگ میشه

دلم برای روزایی که تو حال خودمم و تو با یه لگد جانانه سر حالم میاری تنگ میشه

دلم برای وقتایی که با یه کاکائو یا یه چیز شیرین بیدارت می کردم تا پیشم باشی ؛

برای وقتایی که برات قرآن می خوندم و آهنگ می ذاشتم و تو آروم تو شکمم می چرخیدی تنگ میشه

برای لحظه هایی که تو با اون حرکات عجیب و غریبت که از روی شکمم میبینم و منو به خنده میندازی تنگ میشه

و...

و حالا فکر میکنم با وجود همه این دلتنگیها، با وجود همه این لحظه هایی که کسی جز یه مامان نمیتونه درکشون کنه- چه لحظه های خوشی پیش روی ماست که هنوز تجربه اش نکردیم، شاید شیرین تر از این

بیا که دیگه وقتش رسیده این شادی رو با بابا و بقیه هم تقسیم کنیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

معصومه
27 اسفند 90 14:57
سوسن جون تبرییییییییییک میگم عزیزم

بهار زیبایی رو در کنار برسام کوچولو برات آرزو داررررررم
یه تبریک کلاه قرمزی ایی هم به برسام کوچولو
تولد عید شما مبارک



مرسی معصوم جووونم )
سارا
13 فروردین 91 14:40
اشکمو در آوردی...
مریم
14 فروردین 91 10:07
چقدر دختر قلم و قلب قشنگ و مهربونی داری . از نوشته و احساست اونقدر حظ بردم که نگو . مبارکککککککککککککک ت باد عزیزم
بوس س س س


هیههههههههههه
هنگامه
29 فروردین 91 8:40
تبریک می گم سوسن جون

امیدوارم کانون خانوادتون با وجود آتیش کوچولو گرم گرم گرم باشه


مرسی هنگامه جوونم*