برسامبرسام، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

برسام آتیش کوچولوی دوست داشتنی

سیسمونی برسام کوچولوی من

1390/12/22 14:12
نویسنده : سوسی
2,817 بازدید
اشتراک گذاری

پسر کوچولوی مامان

این وسایل و اتاقت که ما واسه اومدن تو آماده کردیم، یه روز ازین خونه میریم و شاید تو هیچوقت اینجارو یادت نیاد...niniweblog.com

دست مامانی و بابایی درد نکنه یه بوووووووووووووس گنده واسه همه زحمتاشون          

 

                                         niniweblog.com

 

 

 

  

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 خودم عاشق این قنداق فرنگی و کلاه دم دارت شدم که مامان جووونم واست بافته *

 

 

 

اینم وقتی بابا کوچک بود niniweblog.com 

                                       

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

Razieh
16 اسفند 90 20:35
وایی عزیز دلم... زودی بیااااا
فاطمه
21 اسفند 90 10:34
وااااااااااااااای چقد همش خوشگله.آفرین به مامان سوسنت به این سلیقه ش برسام کوچولوی نازم


اون جوراب فیلیها رو دیدی چه نازن معلوم شد خاله فاطمه هم با سلیقه ست

مامان محمدرضا
22 اسفند 90 10:45
ای جانم . چقدر قشنگن . مبارکش باشه .
ایشالله به خوشی استفاده کنه .
کی پسر ما به هفته ی سی و هشت برسه خدا می دونه


ممنون مامان محمدرضا مرسی که به ما سر زدی ما هم میایم پیشت مثل برق و باد می گذره
میترا آبیار
10 اسفند 92 17:23
چه خوشگل بودن سوسیییی. این روزا خیلی نیاز به مشورت در زمینه سیسمونی دارم. اتاق نی نی مونم کوچیکه، محدودیت فضا دارم. دل میرتا همش فکر و خیال داره .. قربووونت برم از کاری از دستم برمیاد بگو تا انجام بدم