برسامبرسام، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

برسام آتیش کوچولوی دوست داشتنی

همّش دلم می گیره ... همّش دلم اسیره

1390/12/20 14:44
نویسنده : سوسی
537 بازدید
اشتراک گذاری

یه مامانِ متولد تیری کامل، یه متولد تیرماه که تو این روزهای بارداری خصوصیاتش پررنگ تر شده و روحیه اش حساس تر

همه فکر میکنن فرق زیادی با قبل بارداری م نکردم ...و چه خوش به حالمه

نه ویار خاصی، نه سنگینی زیاد و... ولی کسی چه می دونه تو این روزا بیشتر از هر وقت دیگه ای به راحتی اشکم سرازیر می شه و مدام این آهنگ نامجو تو ذهنم می چرخه

همّش دلم می گیره ... همّش دلم اسیره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نایسل
13 اسفند 90 11:22
وای عزیزز دلم چه کار قشنگی کردی عکسشو اون گوشه گذاشتی اخیییی
عزیز دلم دیگه چیزی نموندده
قدر این روزای خوبتو بدون دلت واسه اینکه تو دلت باشه تنگ میشه
مراقب خودتو و نی نی تو شیکمت باشش



مرسی عزیزم
من که از همین الآن دلم واسه این روزا تنگ میشه
نایسل
13 اسفند 90 11:22
فاطمه
21 اسفند 90 10:36
درکت میکنم سوسن. با اینکه این حسو تجربه نکردم. اما حس تیر ماهی بودن و دل نازکیتو میفهمم. ایشالله زود زود میاد پیشت و یه دنیا شادی واست میاره


فکرشو بکن فاطمه خیلی کم دل نازکیم "تشدید تر)" هم بشه