برسامبرسام، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

برسام آتیش کوچولوی دوست داشتنی

در پوست نمی گنجد این شادی

1390/11/18 15:05
نویسنده : سوسی
1,533 بازدید
اشتراک گذاری

بی شک این احساس حسی متفاوت تراز تمام آنهاست که تجربه کرده ام! چیزی که در این دنیای ماشینی، بکر و دست نخورده و بَدوی باقی مانده است و بشر نتواسته برای این دوره 9 ماهه از زندگی، جایگزینی دیگر بسازد.

  pregnancy

خواب از چشمخانه «پریده»

«پرنده» ای لانه می سازد در من!

 niniweblog.com

سنگ نگاهت را بر من نینداز

بار شیشه حمل می کنم

 

دو قلب دارم

خوش قلب تر می شوم

 

گرچه دو قلب دارم

هر کدامش را بدهم جانم در می رود

 

کتاب می خوانم؛

کامو، کافکا، کوندرا...

...و «تربیت کودک»!!

 

  بزرگم می کنی

تا

کودکی ات را ببینم

  

پر می کشد خیالاتم

به دورهایی که تو هستی

  

بگیر دست دلم را تا وقتی در منی

بیرون که آمدی

خودم دستت را خواهم گرفت

 

 تکان می خوری؛

تکان می خورد وجودم

 

 niniweblog.com

انقدر خود را بر درودیوار زندگی نکوب!

روزی آرزوی این «بطن» آرام را خواهی کرد

  

در پوست نمی گنجد این شادی؛

«ترک برمی دارد!»

  

خودت را حسابی در دلم جا کرده ای

به دنیا بیا

تا بر چشمانم جای بگیری

 

پا به ماهم!

«حامل» مهم ترین اخبار!

 

دردش را به جان می خرم

در انتظار دردسری شیرین ترم

 

 متولدت می کنم

بی ادعای خدایی

 

تکرار می شوم

نه در آیینه ها

در تویی که خودمی

 

برگرفته از وبلاگ دوست عزیزم  راضیه ایمانی

http://divarha.persianblog.ir

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

Razieh
20 بهمن 90 11:32
به مامان سوسی منم لینک کنه!! منم خاله راضیه برسام جووونم
Razieh
20 بهمن 90 11:36
به مامان سوسی بگو منم لینک کنه!! منم خاله راضیه برسام جووونم
خلوتگاه من
21 بهمن 90 14:15
سلام دوست عزیز
از وبلاگت خیلی خوشم اومد
من هم تازه به کار وبلاگ نویسی مشغول هستم
خوشحال میشم به من هم سر بزنی
اگر دوست داشته باشی تبادل لینک بکنیم با هم
منتظر حضور سبزت هستم عزیزم



مرسی نازنین
یه وبلاگ نسبتا معروف به همین اسم هست، که خیلی از شعراشو می خوندم، کلی ذوق زده شدم اول که اسمتو دیدم. با این حال موفق باشی و حتما بهت سر میزم
نبات کوچولو
25 بهمن 90 23:43
سلام
با افتخار و احترام لینک شدید
منتظر خبرهای خوش از فرزندتون هستیم

بهشت زیر پایتان
نباتی


ممنون از لینک
فاطمه
6 اسفند 90 10:53
اینو خیلی دوست داشتم سوسن

برسام جونی بیا که همه منتظرتیم خاله



منم خیلی دوسش دارم و تک تک بنداشو با بند بند وجودم درک می کنم
مامان محمدرضا
22 اسفند 90 10:46
با اجازه می خوام این شعر رو تو وبلاگ محمدرضا ذارم
اجازه میدی؟


منم اینو از وبلاگ دوستم کپی کردم که لینکشو دادم آره عزیزم با رعایت کپی رایت مشکلی نداره