برسامبرسام، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

برسام آتیش کوچولوی دوست داشتنی

تو که چشمات خیلی قشنگه

1390/10/28 13:33
نویسنده : سوسی
1,134 بازدید
اشتراک گذاری

دلم تموم شد مامانی این 30مین هفته ای که با همیم و فقط 10 هفته دیگه مونده تا بیای تو بغلم

niniweblog.com

دیشب با بابا فواد داشتیم در مورد چهره ات حرف می زدیم و تصور می کردیم شبیه کی می خوای باشی... البته  خیلی هم فرقی نمیکنه چون من و بابایی خیلی به هم شباهت داریم

 من میگم چشمات به بابا می ره و لب و دهنت به من و بینی هم که بمااااااااااند....niniweblog.com

ولی من از همین الان عاشق چشمات شدمniniweblog.com                                                       

 ولی فواد میگه: حتی اگه چشماش به من بره حتما وروجکی و شیطنت چشمای تورو داره... هیهــه

                                                  niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان یاس
28 دی 90 16:53
سلام به مامان خوب با نی نی قند عسلش من مامان یاس هستم نی نی ندارم ولی دعا کنید توفیق پیدا کنم نی نی هم مثل نی نی شما شیرین داشته باشم. خیلی خوشحالم که با شما آشنا شدم من شما را لینک میکنم شما هم منو لینک کنید و بیایین به این خانه تازه تاسیس ما سربزنید.من وبابا حسن تازه عروسی کردیم و عاشقانه داریم زندگی میکنیم که یه هو دیدیدم این دنیای نی نی ها برای ماهم هست پس اومدیم بلاخره با شما خانم گل آشنا شدم با نی نی مربایی تون خوشحال میشم اومدید نظر بدید و توی بحث ها وحرفهای ما هم شریک بشید
فاطمه
6 اسفند 90 10:56
منم که نظرمو از قبل به مامانت گفتم برسام جونم)))) حالا هی خودشو میزنه به اون راه و چشم و ابرو خودشو شوهرشو به رخ میکشه... همون از بینی صحبت کنین بهتره