برسامبرسام، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

برسام آتیش کوچولوی دوست داشتنی

بلاچه در آستانه دوسالگی

1392/12/20 11:57
نویسنده : سوسی
1,123 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز  داشتم با جارو شارژی جلوی پاشو جارو می کردم (اصولا زیاد نمی ترسه و فقط یه کم دور میشه از صحنه) ازونجایی که راه فرار هم نداشت؛؛ ییهو دیدم تکیه داد به کابینت و گفت: منـــو نخوره .niniweblog.com....... هیچی دیگه من خوردمش niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

برسام جووونی

چند روز پیش خونه مامانم بودیم ؛ برسام و پرنا دوتایی آتیش می سوزوندنniniweblog.com که بابا دستگیرشون کرد و گفت زود برین اونور.... پرنا یه چشم گفت و دوید تو بغل مامان و گفت : ماماناااااااا و زد زیر گریه  niniweblog.com  برسام هم پشت سرش دوید و درحالی که اصلا گریه اش نمیومد گفت: مامانااااااااااااا    منم گریـــــــــــه  .niniweblog.com.niniweblog.comniniweblog.com..... یه همچین پسری دارم من niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

برسام و پرنا

برسام و پرنا

برسام و پرنا

برسام و پرنا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

معصومه
27 اسفند 92 20:29
تولدت با تأخیر البته مبارررررررررررک برسام کوچولو. البته الان ماشالله آقا شدی. ایشالا دامادیت دلم تنگ شده سوسن براتون. بلاچه رو بچلون. سال خوبی داشته باشید پاشو بیا دیگه دل ماهم برات تنیگده